Kontakta oss

Vi på kansliet hjälper dig med information och medlemsservice.

På grund av den rådande pandemin är Sveriges Arkitekters kansli tillfälligt stängt för besökare. Sveriges Arkitekters medarbetare arbetar från hemmet eller annan lämplig plats. Rådgivning och medlemsservice fungerar som vanligt.

Under tiden kansliet är stängt avstår personal från resor och begränsar fysiska möten, såväl externa som interna. För medlemsmöten använder vi digitala verktyg eller telefonmöte.

För de fall kurser/seminarier ställs in meddelas det på webben och i sociala medier. Anmälda deltagare tas kontakt med via e-post.

Kontakt

Öppet i sommar

Juristernas telefonrådgivning har begränsade öppettider 5 juli – 16 juli – klockan 10–12 och 13–14. Under perioden 17 juli – 8 augusti håller kansliet stängt. Våra jurister har då endast beredskap för ärenden där det finns korta legala frister att bevaka som avskedanden, uppsägningar och domstolsärenden.

Om du råkar ut för en sådan situation så ska du skicka ett mejl till jurist@arkitekt.se så återkommer vi till dig inom tre arbetsdagar. I alla andra ärenden ber vi dig återkomma efter den 8 augusti.

Telefon: 08-505 577 00
E-post: kansli@arkitekt.se
Adress: Box 5027, 102 41 Stockholm
Besöksadress: Storgatan 41, Stockholm
Öppettider: måndag till fredag kl 09:00-15:00 (gäller även dag före röd dag). Under perioden 17 juli – 8 augusti håller kansliet stängt. Stängt alla röda dagar och klämdagar.

Svar på vanliga frågor hittar du i vårt forum
Medlemsfrågor: medlem@arkitekt.se
Fackliga frågor: jurist@arkitekt.se